Δικαιώματα Καταναλωτή – Υπαναχώρηση
Α. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Ο χρήστης έχει δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία
εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών
από την ημέρα που την παρέλαβε. Θα πρέπει το προϊόν να συσκευαστεί με την
συσκευασία που είχε σταλεί και να επιστραφεί στην αρχική κατάσταση που
παραδόθηκε χωρίς, να έχει χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί.
Για την υλοποίηση της επιστροφής η εταιρεία μας θα δώσει εντολή στην εταιρία courier που
συνεργάζεται για να παραλάβει τα προϊόντα από την διεύθυνση στην οποία έχουν
παραδοθεί. Παράλληλα ο χρήστης έχει την δυνατότητα να αποστείλει τα προϊόντα
στην εταιρεία μας με courier δικής του επιλογής, αποκλειστικά και μόνο εντός
της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που τα παρέλαβε.
Σε περίπτωση κατά την οποία τα
προϊόντα θα επιστραφούν με courier που θα επιλέξει ο Χρήστης αυτά θα
παραδοθούν, αποκλειστικά και μόνο στην παρακάτω Διεύθυνση της εταιρείας
μας οδός Παρθενώνος 6, Τ.Κ. 13562 Άγιοι Ανάργυροι,
Αττικής.
Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον χρήστη.
Επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα
που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner,
βερνίκια νυχιών, μάσκες μαλλιών, σαμπουάν και γενικότερα
είδη που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα και τα μαλλιά) για λόγους υγιεινής
και προστασίας της υγείας. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε ηλεκτρικά είδη
όπως πχ πιστολάκια μαλλιών, ισιωτικές, ξυριστικές μηχανές, κουρευτικές μηχανές
κ.α .
Βλέπετε πιο κάτω άρθρο
7.
Προϋποθέσεις για την επιστροφή των προϊόντων
Β. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Όταν έχει
ολοκληρωθεί η επιστροφή των προϊόντων στην Εταιρεία μας και έχουν τηρηθεί όλες
οι προϋποθέσεις επιστροφής, η Εταιρεία μας θα επιστρέψει τα χρήματά σας με τον
ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας σας, εντός διαστήματος 15
ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην αποθήκη μας.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, σε περίπτωση που η πληρωμή της
παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής
• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε αποστείλει σε εμάς μέσω email στο info@beautydirect.gr σε περίπτωση που η
πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή. Η εταιρεία μας θα σας
στείλουμε ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων.
Ο χρόνος που θα χρειαστεί για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να
ποικίλλει και καθορίζεται από την τράπεζα.
Γ.ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προκειμένου να πραγματοποιήσετε αλλαγή των ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να
ακολουθήσετε τα ίδια βήματα που αναφέρονται πιο πάνω.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων
προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία, η επιστροφή των προϊόντων
πραγματοποιείται με την εταιρεία courier με την οποία
συνεργάζεται η εταιρεία μας και τα έξοδα
επιστροφής επιβαρύνουν εμάς.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή / αλλαγή θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:
• Η συσκευασία να μην έχει φθορές και σκισίματα, Το προϊόν να μην έχει αλλοιωθεί ούτε να έχει
χρησιμοποιηθεί ή να έχει δοκιμαστεί ούτε
να έχει έρθει σε επαφή με το δέρμα.
• Το προϊόν να μην έχει αποσυσκευαστεί, να μην έχει αφαιρεθεί τα πλαστικό με το
οποίο έχει περιτυλιχτεί κατά την
συσκευασία του και να βρίσκεται σε
τέλεια κατάσταση .
Δ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Για αλλαγές μη ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να
ακολουθήσετε τα ίδια βήματα όπως στην περίπτωση της Επιστροφής.
Από την στιγμή που θα παραλάβει η εταιρεία μας
τα προϊόντα θα πρέπει να προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων και
καταχώρησης νέας παραγγελίας.
Εφόσον η αλλαγή δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα
ο χρήστης θα επιβαρύνεται με τα παρακάτω μεταφορικά έξοδα:
Έξοδα επιστροφής : Ίδια με τα έξοδα της
αρχικής αποστολής με την εταιρεία
Courier με την οποία συνεργαζόμαστε
Έξοδα νέας αποστολής είναι : Ίδια με τα
έξοδα της αρχικής αποστολής με την
εταιρεία Courier με την οποία συνεργαζόμαστε
Σε περίπτωση αντικαταβολής ο χρήστης θα επιβαρυνθεί με επιπλέον χρέωση :1.95 ευρώ
7.
Προϋποθέσεις για την επιστροφή των προϊόντων
Για
να γίνει δεκτή η επιστροφή των εμπορευμάτων από την εταιρεία μας πρέπει να
πληρούνται, σωρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Το
προϊόν να βρίσκεται στην ίδια ακριβώς
κατάσταση στην οποία το παρέλαβε ο Χρήστης.
Να
είναι πλήρες, και καθαρό, όπως ακριβώς παραδόθηκε.
Να
μην έχει σχιστεί ή αφαιρεθεί η ζελατίνη με την οποία έχουν περιβληθεί τα
προϊόντα και οι ταινίες ασφαλείας που τα συνοδεύουν.
Να
επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που αφορούν καθένα από τα προϊόντα που
έχουν αποσταλεί για τα οποία ασκείται το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα
που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner,
βερνίκια
νυχιών, μάσκες μαλλιών, σαμπουάν και γενικότερα είδη
που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα και τα μαλλιά) για λόγους υγιεινής και
προστασίας της υγείας. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε ηλεκτρικά είδη όπως πχ
πιστολάκια μαλλιών, ισιωτικές, ξυριστικές μηχανές, κουρευτικές μηχανές κ.α .
8. Υπαναχώρηση
Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών
από την ημέρα που παρέλαβε τα προϊόντα. Το δικαίωμα αυτό έχει μόνο εκείνος που
έχει εμφανιστεί ως αγοραστής των προϊόντων και όχι οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο και
ασκείται, αποκλειστικά και μόνο μέσω του e-shop Η
επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στην εταιρεία μας το
αργότερο εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από εκείνη που ασκήθηκε το
δικαίωμα της υπαναχώρησης
Ο
χρήστης στην περίπτωση κατά την οποία έχει παραγγείλει και παραλάβει
περισσότερα από ένα εμπορεύματα έχει το
δικαίωμα να υπαναχωρήσει τόσο για το σύνολο όσο και για καθένα, ξεχωριστά εμπόρευμα με την προϋπόθεση, πάντοτε ότι αυτό
ασκείται εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την
παραλαβή τους
Η
επιστροφή των προϊόντων για τα οποία έχει ασκηθεί από τον χρήστη το δικαίωμα
της υπαναχώρησης στην εταιρεία μας
γίνεται πάντοτε με δαπάνες του χρήστη.
Συνέπειες
Υπαναχώρησης:
Η
εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή των χρημάτων που έλαβε από τον
Χρήστη με την προϋπόθεση ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ασκηθεί από
εκείνον νομίμως. Το ποσό των χρημάτων που θα επιστραφούν αφορά το τίμημα της
αγοράς του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Στο
ποσόν που θα επιστραφεί δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα της αντικαταβολής. Απαραίτητη προϋπόθεση για την άμεση επιστροφή
των χρημάτων αποτελεί η επιστροφή των προϊόντων από το Χρήστη στην εταιρεία μας και αυτά πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που
απαιτούνται να έχουν τα προϊόντα που επιστρέφονται όπως αυτά αναγράφονται
αναλυτικά στο κεφάλαιο του παρόντος που
αφορά την επιστροφή των προϊόντων. Τα χρήματα θα επιστραφούν είτε στο μέσο με
το οποίο πραγματοποίησε ο Χρήστης την πληρωμή του (π.χ. στην κάρτα, εφόσον
πλήρωσε με κάρτα, στο λογαριασμό του Paypal, εφόσον πλήρωσε με Paypal κλπ) είτε
θα κατατεθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο Χρήστης στην
περίπτωση που έχει πληρώσει με άλλο τρόπο καταβολής π.χ. αντικαταβολή. Για το
σκοπό αυτόν είναι υποχρεωτικό, κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ο
Χρήστης να αναγράφει , τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού στον
οποίον θέλει να γίνει η κατάθεση της επιστροφής. Από την στιγμή κατά τη οποία η εταιρεία μας
προβεί στην κατάθεση του τιμήματος στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει
γνωστοποιήσει ο Χρήστης η εταιρεία μας αποδεσμεύεται από κάθε άλλη υποχρέωση,
έναντι του Χρήστη για την συγκεκριμένη συναλλαγή.
Επιστροφή παραγγελίας για Κύπρο
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας, το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη και ανέρχεται στα 29€.